To wyłącznik krańcowy służący do sygnalizacji przekroczenia kąta roboczego.
Może w twoim przypadku sygnalizować obrót żurawia nad kabiną pojazdu.
Polskie żurawie samochodowe miały zakres pracy 270stopni i zawsze wykorzystywane do tego były takie obręcze na wieńcu z kontrolką w kabinie,która włączała się kiedy krańcówka napotkała na tą obręcz.Rozlegał się sygnał lub sama kontrolka się właczała.Nie pamietam czy ruch obrotowy był odłączany.
witam ktoś miły skasował mój post , pisałem w nim że ten żuraw działa tylko w zakresie na tył od skrajnego tylnego położenia + - 135 stopni.
Praca od połowy podpór jak i na przód jest zabroniona.
Sygnalizuje to sygnał dźwiękowy i chwilowe odłączenie ruchów roboczych.
Daje DTRkę z 10tki , teleskopowanej linami , podpory wysuw hydrauliczny , stemplowanie hydrauliczne.
to będzie jak pamiętam DTR DSR 0102R.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum