Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 7
Wysłany: |21 Sty 2009|, o 22:51
Opracowaliśmy urządzenie odtwarzające komunikaty głosowe o pozycji na przystankach oraz szereg komunikatów specjalnych. Całkowita konfiguracja urządzenia odbywa się w sterowniku głównym, więc kiedy zmienimy oznaczenie kodowe danego przystanku, automatycznie zmieni się komunikat.
Dalsze informacje można znaleźć w instrukcji sterownika, aktualizowanej na bieżąco na naszej stronie internetowej w zakładce sterowania.
Być może inni potwierdzą moje spostrzeżenia, ale jest pewna nieprawidłowość w działaniu sterownika LS2020. Dotyczy ona tylko sterowania w grupie.
W przypadku gdy jeden z dźwigów wchodzi w stan awarii, np. przejeżdża na wyłącznik krańcowy, to drugi dźwig również zostaje unieruchomiony, najczęściej stoi równo na piętrze z otwartymi drzwiami i ma wpisany ten sam kod błędu, co pierwszy dźwig, ale z innym nr piętra.
Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 7
Wysłany: |8 Cze 2009|, o 19:49
Usterka już dawno została poprawiona. Wynikała z błędów transmisji w grupie.
Jeżeli jeszcze występuje, to tylko w jednych z pierwszych sterowników. Proszę zgłaszać problemy do Działu Serwisu, a zostaną one niezwłocznie usunięte.
Ostatnio zmieniony przez chonik |8 Cze 2009|, o 19:50, w całości zmieniany 1 raz
sterowniczek ten nie jest mi obcy, tak jak jego pierwowzór . Tak z ciekawości zapytam planujecie jakiś nowszy model?. Jak dla mnie to system odwzorowania trochę przestarzały jak i DCP by się przydało w końcu Frenic to posiada.
dlaczego dcp? mianowicie dla tego, że można zastosować bezpośredni wjazd na przystanek. Szkoda tylko, że frenic ma zaledwie dcp3. Za to Ziehl-Abegg posiada wszystkie 4, oraz ogólnie dla mnie lepszy falowniczek od fuji. Co do odwzorowania to nie przesadzajmy enkodery nie są już takie drogie, do tego odpowiedni pomysł na realizację i mamy ciekawy system odwzorowania z podstawową zaletą - dokładność.
Pisząc pomysł mam na myśli to aby powiedzmy jedna funkcja teach in załatwiała nam naukę całego odwzorowania w szybie oraz krzywych jazdy. Tu właśnie jest przewaga dcp(2,4) nad can, że ostatnie moglibyśmy pominąć.
Kolega wspomniał jeszcze o bezpieczeństwie, przecież sygnał enable nadal by musiał być dyskretny, a wykrycie błędu transmisji itp. musiałoby spowodować zdjęcie tego sygnału. W ten sposób mamy podobny poziom bezpieczeństwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum