PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

 

Dyskusje na temat dźwigów.

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
 Ogłoszenie 
Jeżeli nie masz jeszcze konta załóż je.

Kontakt: forumdzwigi@o2.pl

Partnerzy serwisu:
katalog-budowlany.pl - Katalog serwisów branży budowlanej
wynajempomp.pl - rozwiązania pompowe dla budownictwa i nie tylko

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Admin
2008-10-10, 21:48
dzwig 16t kratownica na podwoziu kraza
Autor Wiadomość

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2008-08-15, 13:04   dzwig 16t kratownica na podwoziu kraza

Witam

czy dysponuje ktos DTRka lub ma doswiadczenie na dzwigu na podwoziu kraza ? dzwig jest elektryczny ma sporo przelacznikow i podobno moze chodzic bez udzialu silnika spalinowego. licze na pomoc bo ulatwiloby mi to prace na tym sprzecie
Ostatnio zmieniony przez hans 2008-08-15, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 138
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2008-08-16, 15:59   

hans bój sie boga..krata na krazie..to chyba gdzieś na placu stoi tylko,co?słuchaj w grudziadzu stał taki w tartaku,znam operatora..popytam czy coś ma jeszcze i dam ci znać..tylko napisz jaka to produkcja tego dżwigu..
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2008-08-17, 00:07   

z tego co wyczailem to produkcja bedzie ukrainska bo to dzwig elektryczny do tego ejst agregat po lewej stronie i mozna go z zewnatrz sila zasilac. w poniedzialek porobie fotki. generalnie to chodzi mi o to co trzeba zrobic i co sprawdzic zeby moc odpalic dzwig z sily a druga sprawa mam tam kilka galek w operatorce ktore do niczego mi nie sa poki co potrzebne ale moze by sie przydaly bo jak jechalem ostatnio to mi sie lina z bebna na dziurach powoli odwijala i jak dojechalem to zblocze juz dosc luzno wisialo przy zderzaku

p.s.

to wyglada identycznie jak ten

Ostatnio zmieniony przez hans 2008-08-17, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 138
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2008-08-17, 20:40   

nooo tak myślałem,że to 16tka..tylko tu podwozie jest nowsze..dowiem się co i jak,najlepiej bedzie chyba nr. tel wziąć od operatora...wyślę ci na pw..
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2008-08-17, 21:55   

OK

jutro postaram sie wrzucic fotki mojego i tych detali ktore interesuja mnie najbardziej, latwiej bedzie sie dogadac :-)





mam juz fotki

http://www.rezacze.pl/hans/kraz/Zdjecie010.jpg

http://www.rezacze.pl/hans/kraz/Zdjecie011.jpg



konkretnie to chodzi mi o wytlumaczenie dzialania tych dwoch pokretel po prawej stronie i druga sprawa jak dziala ogranicznik udzwigu , wzglednie wskaznik obciazenia bo u mnie stoi non stop na 70%
Ostatnio zmieniony przez hans 2008-08-18, 17:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 138
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2008-09-21, 20:43   

pytałem gościa ale jedyne co siędowiedziałem to ten przełącznik po prawej to był główny wył...a na samym środku on miał kierownice do obrotu(??)..ogranicznik udzwigu był zabudowany na bębnie linowym,patrząc z tyłu po prawej stronie..ale nie zna koleś zasady działania bo była pusta podstawa..ta jego maszyna stała w tartaku i podawała drzewo do traka..także dozór w 1954roku chyba ostatni..a gdzieś tam u ciebie wyczytałem o bartoszaku..on nic nie pomoże?myślę że łatwiej będzie ci namówić szefa na coś takiego pod pretekstem naprawy..w końcu to 400v-nie ma żartów..
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2008-09-22, 21:42   

bylem u Bartoszaka bo on ten dziwg serwisuje ale oni sie smieja tam z tego zabytku. z ogranicznikiem to mniej wiecej wiem co jest nietak , trzeba srube zymska w ograniczniku skrecic pod okreslonym obciazeniem czyli jednym slowem trzeba go skalibrowac. ogolnie to troche lipa jest bo ostatnio poszly opory na obrocie i jak go bartoszak zrobil to teraz obrot chodzi jeszcze szybciej i przy ruszaniu mocniej szarpie. nawet hamulec obrotu niewiele daje. srednio przyjemne pracowac czyms takim. ale trzeba to przezyc , pozniej bedzie tylko lepiej. :)
 
 

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 138
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2008-09-24, 21:52   

z obrotem se poradzisz,mialem tak samo w ifce..tam zespół elektryczny(12v)steruje rozdzielaczem hydraulicznym..ruchy na obrocie strasznie musiałem bardzo mocno wywazać,przyzwyczaisz się do tego,po paru miesiącach bedziesz miał płynny obrót..ja nawet hamulec ustawiłem na brzytew i daję radę..przyzwyczaisz się bardzo szybko..a przez to na 100% hydraulicznym sterowaniu mamy takie precyzyjne ruchy,że szok..
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2009-02-04, 18:46   

tylko ze w krazie masz wszystko na silnikach 3-fazowych i wolniej/szybciej realizowane jest za pomoca oporow. nawet jak dasz za duze obroty silnika na agregat to masz za duza sile i szarpie. optymalnie jest ustawic na 380-400V i wtedy hamulce obrotu pozwala na plynne ruszanie. Zasadniczo to juz sie do tego przyzywczailem i nawet mi niezle to wychodzi. jedyny podstawowy mankament tego zurawia to to ze ma tylko 10 metrow kratownicy i niewiele co zrobi. praktycznie duzy widlak wyreczy go
_________________
usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak 

SEO Katalog Stron Katalog stron Katalog stron Pliki Cookies Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!

© 2007-2016 Forum Dźwigowe