PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

 

Dyskusje na temat dźwigów.

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
 Ogłoszenie 
Jeżeli nie masz jeszcze konta załóż je.

Kontakt: forumdzwigi@o2.pl
Zostań naszym miłośnikiem ;) => https://www.facebook.com/forumdzwigi/

Partnerzy serwisu:
katalog-budowlany.pl - Katalog serwisów branży budowlanej
wynajempomp.pl - rozwiązania pompowe dla budownictwa i nie tylko

Poprzedni temat :: Następny temat
Żurawie samojezdne
Autor Wiadomość

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 141
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2010-01-26, 19:35   Żurawie samojezdne

pytanie:

jak wygląda podparcie żurawia(np.Liebherr LTM1100/1 :mrgreen: )...

tzn. czy występuje jeszcze libelka?

czy są jakieś nowości w podparciu(biorąc pod uwagę konstrukcje hydrauliczne z lat 80-90tych)

nic mi o tym nie wiadomo bliżej więc odpowiedż niech będzie np. w stylu podjeżdżam na m. pracy i......
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2010-01-27, 21:32   

libelka wystepuje po obu stronach podwozia w panelach sterowania podporami. Nie ma , przynajmniej u mnie ( 95 rok produkcji) autopoziomowania. z operatorki nie ma mozliwosci sterowania poziomowaniem. Z obu stron sterujesz wszystkimi 4ma podporami podnoszeniem i opuszczaniem a wysuw jest tylko z tej strony podpor z ktorej sterujesz. jak chcesz, wrzuce fotki
_________________
usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy
 
 

gulin 
Administrator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 141
Skąd: GRUDZIĄDZ

Wysłany: 2010-01-28, 21:11   

aa co z kołami?są podnoszone??jak działa autopoziomowanie?czy podczas złego wypoziomowania lub zagłębienia jednej z podpór jest jakieś zabezp.(np.info w formie światełka albo cóś?)?
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2010-01-28, 21:54   

kola zanim zaczniesz podnosic sie na podporach musisz zablokowac poziomowanie zeby Ci nie opadaly podczas podnoszenia. Dokladnie to jest tak ze osie sa resorowane i poziomowane. podczas kiedy osie ida w powietrze bo podnosze na podporach musze zablokowac resorowanie zeby nie opadly probujac dostosowac sie do podloza. dodatkowo moge sie podnosic na osiach i opuszczac jezeli kola stoja na ziemi. U mnie autopoziomowania nie ma ale gadalem z operatorami z 250tki rocznej to tylko uslyszalem ze autopoziomowanie jest ale nie uzywaja. w 250tce masz w miejscu panela sterowania wyswietlacz lcd z libelka a obok szkic podpor przy ktorych masz wartosci cisnienia i obciazenia na danej podporze. Autopoziomowannie wtedy dziala w ten sposob ze dopasowuje te parametry tak aby sie pokrywaly razem z libelka. czyli rownomierny rozklad mas miedzy podpory i wypoziomowanie
_________________
usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy
 
 

Baca 
Nowy użytkownik

Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 2

Wysłany: 2010-01-31, 05:25   

Witam mam problem z DEMAGIEM AC 395 rozpedza sie tylko do 4 biegu wrzucam 5 a on samoczynnie zbija sobie na 4.Przedni naped jest rozlaczony,oraz blokady,wszystko wypoziomowane i cisnienie jest ustawione do jazdy.Wszystkie czujniki i zawrory od napedów sa ok.Jesli ktos by cos na ten temat wiedzial to prosze o iinfo lub jak ktos ma namiary na jakiegos elektronika lub elektryka
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2010-01-31, 19:12   

zacznij od diagnostyki skrzyni biegow. sprawdz olej, w razie potrzeby wymien. wymien filtry i jezeli dalej bedzie problem to rozpoznaj dokladnie typ skrzyni i poszukaj fachowca ktory ma sprzet do diagnozowania tego typu urzadzen. u mnie w Liebherr jest skrzynia Aliston i na panelu sterowania jest kontrolka. jezeli skrzynia ma jakis problem to kontrolka mruga i wtedy nie zmienia biegow. Reasumujac , zacznij od filtrow i oleju.
 
 

Baca 
Nowy użytkownik

Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 2

Wysłany: 2010-02-02, 16:54   

ok dzieki



[ Dodano: 2010-02-03, 20:08 ]

Witam

Widzialem kiedys jak rozkladano DEMAGA AC 300 z Sarensu jakie powinny byc naciski na "łapy"przy poziomowaniu.Podaje to instrukcja?Wie ktos moze?
 
 

Marocco 
Nowy użytkownik

Wiek: 31
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: z kątowni

Wysłany: 2010-12-27, 21:12   

Baca ale to jasno widać że masz włączone biegi terenowe. A skręt kół masz ok? Ja nie jestem operatorem tylko elektrykiem i wiem że jest coś takiego że jak masz włączone skręty wszystkich kół to będzie ci wybierać tylko do 3go biegu.



[ Dodano: 2010-12-27, 21:23 ]

z tego co mi wiadomo to żuraw do pracy zawsze musi być wypoziomowany, a naciski zmieniają się podczas pracy... choć pomóc nimi też sobie możesz - ale trza mieć jaja i doświadczenie. Widziałem jak u mnie operator zmieniał naciski jak smarowaliśmy wysięgnik w AC 500 bez przeciwwag. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Marocco 2011-01-19, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

hans 
Specjalista
Operator


Firma: Lewandowska
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 2010-12-28, 21:26   

naciski ustawiasz tak zeby byly zblizone do siebie stronami. mianowicie. jak masz wysiegnik w osi pojazdu to przod musi miec tyle samo i tyl tyle samo. Glownie chodzi o to zeby nie zostawic jednej podpory bez nacisku albo z malym naciskiem bo wtedy zuraw bedzie sie bujal i rama bedzie sie wyginala. Konkretne wartosci sie zmieniaja w zaleznosci od masy zurawia. Rowniez te wartosci beda sie zmienialy podczas pracy kiedy bedzie sie zmienialo obciazenie na podpory. Jest to bardzo pomocne jezeli robisz na przeciazeniu zeby nie przewrocic zurawia.
_________________
usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak 

SEO Katalog Stron Katalog stron Katalog stron Pliki Cookies Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!

© 2007-2017 Forum Dźwigowe