Wysłany: |7 Maj 2012|, o 23:54 Problem ze skrzynią biegów GMK 3050
Czy ktoś miał może problem zen skrzynią biegów allison, załącz mi się tylko jedynka oraz wsteczny. Myślę że coś przez przypadek wcisnąłem, a ponieważ niedługo mam ten sprzęt to nie mogę dojść ładu. Może ktoś mi pomoże ewentualnie podjechałbym na szkolenie do operatora który już trochę dłużej na takim sprzęcie pracuje. Nie mogę sobie dać rady również ze zmianą obrotów podczas pracy itd. Proszę o pomoc, tel. 609 556 444
kolego sprawdź czy zablokowaną masz tylną oś, być może czujnik na siłowniku skrętu osi nawalił lub styki są zaśniedziałe ja tak miałem i była tylko jedynka i R
dzięki bardzo za odpowiedź na bank sprawdzę. A czy mimo tego że działa mi skręt osi tylnej to jak nawalił czujnik to będzie tylko jedynka i R? Z obrotami poradziłem sobie dzisiaj, tylko nie mogę zjechać na bazę ok. 15km i stoję u chłopa na posesji. Może poleciłbyś mi jakiegoś elektronika który mi pomoże? Z góry dzięki. Podaj mi numer tel. do siebie łatwiej dla mnie pogadać, pisanie ciężko mi idzie. Pozdrawiam.
kolego a czy możesz mi napisać w którym miejscu jest ten czujnik skrętu osi tylnej?
Ostatnio zmieniony przez gulin |8 Maj 2012|, o 21:17, w całości zmieniany 1 raz
u mnie ten czujnik znajduje się na siłowniku skręcającym tylną oś a więc na ostatniej osi pod dźwigiem, mimo uszkodzonego czujnika powinien działać skręt ale poprostu nie ma informacji dla skrzyni biegów o zablokawanym skręcie. Zaznaczam jednak że niekoniecznie winny będzie czujnik, może to być 100 innych rzeczy ale u mnie była podobna historia więc Ci tak podpowiadam. 609413790 to mój nr możesz jutro zadzwonić to najwyżej spróbujemy coś przez tel rozwiązać albo ci dam namiar na jakiegoś fachowca
zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Walczyłem z podobnym problemem. Jeżeli masz załączone dodatkowe skręty to nie pojedziesz więcej niż przykładowo u mnie 25 km/h co w rezultanie daje 1 i 2 bieg oraz wsteczny gdzie na D rusza odrazu z 2ki więc nic nie przełącza. Jak mi padł bezpiecznik to nie było sygnału do skrzyni że skręt jest zablokowany i ani kontrolka skrętu się nie świeciła ani nie szło jechać szybciej. Druga opcja to sprawdź dodatkowe hamulce typu telma czy hamulec gorski który po włączeniu daje sygnał do skrzyni i rozłącza napęd a przy telmie dodatkowo nie nidzie dodać gazu.
_________________ usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy
Dzisiaj zacząłem od sprawdzenia czujnika skrętu tylnej osi oraz instalacji do niej dochodzącej, coś tam poczyściłem, wypinałem, wpinałem i później wrzucam D i pojawiły się biegi. Dwa dni szukania, telefonów, rozmów itd. Dzięki martin chociaż do końca nie znalazłem przyczyny ale robiłem to o czym mi napisałeś i ruszyło. Najgorsze jest że jak pojadę gdzieś dalej to znów nie wiem czy dojadę i wrócę, ale z drugiej strony ucieszony jestem że to nie skrzynia padła. Dzięki i Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum