PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

 

Dyskusje na temat dźwigów.

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
 Ogłoszenie 
Jeżeli nie masz jeszcze konta załóż je.

Kontakt: forumdzwigi@o2.pl
Zostań naszym miłośnikiem ;) => https://www.facebook.com/forumdzwigi/

Partnerzy serwisu:
katalog-budowlany.pl - Katalog serwisów branży budowlanej
wynajempomp.pl - rozwiązania pompowe dla budownictwa i nie tylko

Poprzedni temat :: Następny temat
Grzejaca się skrzynia
Autor Wiadomość

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2012-02-02, 22:10   Grzejaca się skrzynia

Witam, mam problem z grzejącą się skrzynią biegów w PPM 340. nie rozłącza mi sprzęgło i pali się cały czas ta ikonka


Uploaded with ImageShack.us
padło na czujnik, który podłączony na krótko rozłącza sprzęgło, czy ktoś ma dostęp lub info gdzie mogę dostać taki??


Uploaded with ImageShack.us
 
 

martin crane 
Stały użytkownik
martin crane

Firma: dekom
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Myszków

Wysłany: 2012-02-14, 21:57   

u mnie w liebherze mam taka kontrolke tylko koloru zielonego i zapala sie gdy załącza sie tzw lockup, czyli na każdym biegu gdy obroty przekroczą 1400-1500obr/min taki nadbieg jakby
_________________
usługi dźwigowe do 70t
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2012-02-18, 08:59   

Kolego ja wiem, że są takie też w Liebherr-ach, a także jakie ma zastosowanie i jest to tzw. serwo sprzęgło (jeżeli się mylę proszę mnie poprawić), które ma się rozłączyć właśnie przy określonych obrotach mi się właśnie nie rozłącza i dla tego pytam o dostęp lub wszelkie info.
 
 

martin crane 
Stały użytkownik
martin crane

Firma: dekom
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Myszków

Wysłany: 2012-02-18, 19:08   

słuchaj, nie wiem czy to będzie dla ciebie jakąś wskazówką, ale kiedyś robiłem w takiej firmie na krupie, i tam to jak to mówisz serwo się czasami wyłączało i elektryk założył mi mostek na cewkę sterującą właśnie tym serwem, i miałem przełącznik i się skończył z tym problem, do czego zmierzam, może u ciebie jest problem właśnie z tą cewką
_________________
usługi dźwigowe do 70t
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2012-02-19, 20:45   

Może i jest to jakieś rozwiązanie, ale... Po pierwsze jeżeli ruszysz i po czasie wyłączysz i przed zatrzymaniem włączysz na nowo to ok, a jeżeli przed zatrzymaniem zapomnisz włączyć to tak jak w manualu zatrzymasz bez sprzęgła, moment i masz po skrzyni lub wymuszone nagłe zatrzymanie ogółem lipa. Po drugie to jest mój sprzęt i nie chcę takich półśrodków musi to być zrobione tak jak być powinno, ale dzięki za zainteresowanie.
 
 

martin crane 
Stały użytkownik
martin crane

Firma: dekom
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Myszków

Wysłany: 2012-02-20, 07:58   

nie o to mi chodzi żebyś zakładał takie mostki, też bym tego nie zakładał, tylko może ta cewka odpowiedzialna za włączanie tego serwa jest uszkodzona i nie wyłącza, a ten czujnik jeśli odepniesz to wtedy ci sie w ogóle serwo nie włączy, czy tak? takie coś to tylko chyba w terxie dostaniesz choć na oko to zwykły czujnik ciśnienia
_________________
usługi dźwigowe do 70t
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2012-02-21, 20:29   

Muszę i tak zobaczyć, może pomoże. Dzięki
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2012-11-01, 21:36   

No i po sprawie :mrgreen: , trochę to trwało i dużo osób się po głowie drapało, aż zostałem zmuszony poprosić osobę, która siedzi w temacie skrzyń tylko i wyłącznie. Najlepiej jest taką osobę słuchać więc diagnoza, za małe ciśnienie by induktywka mogła zadziałać i odłączyć to sprzęgło wspomagające (tak ja to nazywam). Rozbieranie skrzyni do ostatniej śrubki sprawdzenie wszystkiego i... uszkodzony oring, więc i brak odpowiedniego ciśnienia przy okazji wymiana alternatora na nowy następnie złożenie wszystkiego do "kupy" i okazało się jeszcze, że przetarty przewód masowy nie dostarczał prądu induktywce, reanimacja kabla i dźwigaczka jak wyścigówka płynniejsze ruchy ma i bardziej jest żwawa.
 
 

Dominik4x4 
Użytkownik
Only Diesel

Firma: Usługi Dźwigowe Kopacz M-D
Wiek: 25
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 12
Skąd: Chorzów

Wysłany: 2013-03-08, 09:14   

U Mnie w 45tce znowu nie załączał sie lock up w Ogóle :-/ Winny okazał sie sterownik od tego :-P
_________________
Krupp KMK 5100
Liebherr LTM 1070
Faun RTF60-4
Liebherr LTM1045
Faun RTF40-3
Liebherr LTM1030/2
Kama3 DST 0184
Liaz AD14
Tatra AV14
 
 
 

radekkkk 
Nowy użytkownik

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 4

Wysłany: 2013-05-07, 17:49   

Witam

Panowie mam problem , u mnie w 25 (ltm1025) sprzęgło tzw lockup , zielona lampa jest załączona cały czas , nie wiem jak do tego podejść sprawdzałem czujniki i jak na razie okazało się że jeden jest do wymiany ten który jest odpowiedzialny za lampkę koloru czerwonego na desce w kabinie chyba czujnik ciśnienie oleju powrotnego... ale po założenie dalej lockup jest zapalonony. Mam pytanie do Ciebie , Kadam gdzie znalazłeś ten czujnik który wkleiłeś wyżej. Proszę o pomoc . moze ktoś z was miał podobny problem. Pozdrawiam
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2013-05-07, 21:25   

Chodzi Ci o to gdzie kupiłem czy gdzie jest umiejscowiony??
_________________
Dźwigi Szalunki Szczecin
 
 

radekkkk 
Nowy użytkownik

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 4

Wysłany: 2013-05-08, 18:00   

gdzie jest umiejscowiony ?
 
 

kadam9 
Użytkownik
właściciel

Firma: Kotowicz dźwigi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 43
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: 2013-05-08, 20:05   

Podaj mi swój email to wyślę Ci fotki dokładne bo nie mogę wrzucić na forum.
_________________
Dźwigi Szalunki Szczecin
 
 

radekkkk 
Nowy użytkownik

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 4

Wysłany: 2013-05-08, 21:05   

wysłałem Ci na priva , pzdr
 
 

dzwigaj 
Nowy użytkownik

Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: podlaskie

Wysłany: 2014-12-14, 09:48   

Witam Wszystkich Forumowiczów
Chciałbym podpiąć się do tematu i troszeczkę go odświeżyć.
Mam problem w PPM ATT400 1999r z grzejącą się skrzynią, ale tylko na szóstym biegu.
Jak jadę trasę to skrzynia zmienia biegi, nadbiegi itp. Temperatura ok bo żadne kontrolki się nie włączają. Wszystko dobrze dopóki nie włączy się 6 bieg. Po przejechaniu czasem kilku kilometrów, czasem kilkuset metrów - prędkość ok 70km/h - włącza się kontrolka temperatury oleju w skrzyni biegów i temperatura na wskaźniku szybuje do granicy cyferblatu. Zwalniam, wrzucam na 5 i po chwili wszystko wraca do normy.
Czasami zdarza się że przejadę trasę 50 km na 6 biegu i temperatura nie rośnie.
Proszę o pomoc czy ktoś się z czymś takim spotkał?
Może ma ktoś namiary na jakiś sprawdzony serwis od skrzyń ZF?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak 

SEO Katalog Stron Katalog stron Katalog stron Pliki Cookies Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!

© 2007-2017 Forum Dźwigowe