PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

 

Dyskusje na temat dźwigów.

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
 Ogłoszenie 
Jeżeli nie masz jeszcze konta załóż je.

Kontakt: forumdzwigi@o2.pl

Partnerzy serwisu:
katalog-budowlany.pl - Katalog serwisów branży budowlanej
wynajempomp.pl - rozwiązania pompowe dla budownictwa i nie tylko

Poprzedni temat :: Następny temat
pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service
Autor Wiadomość

mendzia1312 
Nowy użytkownik

Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Kraków

Wysłany: 2011-05-26, 22:54   pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service

Mam problem następujący, ni w ząb nie wiem co zrobić by wyzwolić zjazd awaryjny w tej windzie... i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej. miał ktoś do czynienia z takimi windami??

Post poprawiłem - Admin
Ostatnio zmieniony przez Admin 2011-05-27, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

faza 
Specjalista

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 222

Wysłany: 2011-05-27, 20:22   

Co to za typ windy LiftSerwis?Dla mnie winda Lift kojazy sie:kabina a po drugiej stronie liny przeciwwaga,moze byc tez hydrauliczna stempel pod kabina albo z boku.Napisz cos wiecej ;-)
_________________
Winda blizej!
 
 

Admin 
Administrator

Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 79
Skąd: Kraków

Wysłany: 2011-05-27, 20:43   

Koledze chodziło zapewne o firmę Lift Service.
_________________
Administrator forum
 
 

faza 
Specjalista

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 222

Wysłany: 2011-05-28, 17:29   

mendzia1312 napisał/a:
i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej.


Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom
_________________
Winda blizej!
 
 

Skipper 
Użytkownik

Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 23

Wysłany: 2012-01-25, 16:32   

faza napisał/a:
mendzia1312 napisał/a:
i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej.


Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom


Co do pierwszej części wypowiedzi to nie w tych sterownikach tu to tak nie działa.

Co do drugiej części to radzę się najpierw zaznajomić z produktem i potem wypowiadać.
Niezłe sterowanie, chociaż pierwowzór na którym mam wrażenie się opierano czyli LS2 jest o niebo lepszy.
lecz żeby byś obiektywnym to w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku bardzo przyzwoite, dające wiele możliwości konserwatorowi i niezle się z nim komunikujące (pod warunkiem że nie krzyczy CAN 40/1000 :mrgreen: ), prawda panie chonik? :mrgreen:
Sporo programowalnych funkcji dostępnych z poziomu panelu, bez konieczności posiadania testerów i innych bzdur.
Na pewno lepsze od wszelkich włoskich, greckich czy chiszpańskich wynalazków.

A firmie tylko pozazdrościć dobrej prosperity, chłopaki na hali nie wyrabiają z robotą zresztą tak jak i montaż.

Żeby nie było, nie jestem pracownikiem tej firmy ale sterowanie znam dość dobrze.
Przez lata pracy miałem do czynienia z dziesiątkami typów różnych sterowań więc mogłem sobie wyrobić opinię.
Mało jest tak przyjaznych sterowań z taką paletą możliwości.
Ostatnio zmieniony przez Skipper 2012-01-26, 22:39, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak 

SEO Katalog Stron Katalog stron Katalog stron Pliki Cookies Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!

© 2007-2017 Forum Dźwigowe