Fajnie by bylo udekomentowac to zdjeciem/fotorrafia wew. czesc kabiny.Kazda winda maiala i ma numer fabryczny i rok jej zamontowania.Pomocna moze byc tez tabliczka znamionowa jak uzytkowac winde,ktora powinna sie znajdowac w maszynowni dzwigu.Na zdjeciu nie widac dokladnie jakie prowadnice znajduja sie w szybie.Jesli sa juz ze stali to winda nie jest tak stara na jaka probuje sie ja okreslic tj. 1890!Osobiscie w latach dziewiedziasiatych ubieglego wieku mialem przyjemnosc robic konserwacje windy rocznik 1911 albo 1914(niestety pamiec juz nie ta) w Hamburgu i prowadnice byly okragle z drzewa,a kabina miala specjalne suwaki podobne do tych co sie chodzi po drzewach a wyposazenie kabiny byly przewaznie z mosiazu/miedzi tj wszelkie tabliczki znamionowe i listwy ozdobne obudowy kabiny osobowej.Chociaz na tym zdjeciu widac,ze kabina moze tez byc skromna tzn. scianki z siatki metalowej ale powtazam legenda legenda ale trzeba to udokomentowac!-dla historii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum