PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

 

Dyskusje na temat dźwigów.

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
 Ogłoszenie 
Jeżeli nie masz jeszcze konta załóż je.

Kontakt: forumdzwigi@o2.pl
Zostań naszym miłośnikiem ;) => https://www.facebook.com/forumdzwigi/

Partnerzy serwisu:
katalog-budowlany.pl - Katalog serwisów branży budowlanej
wynajempomp.pl - rozwiązania pompowe dla budownictwa i nie tylko

Poprzedni temat :: Następny temat
Sterownik LS-2020
Autor Wiadomość

chonik 
Nowy użytkownik


Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 7

Wysłany: 2009-01-20, 07:34   Sterownik LS-2020

Jeżeli ktoś z Państwa ma uwagi lub pytania odnośnie sterowań dźwigów opartych na sterowniku LS-2020, to chętnie udzielę odpowiedzi.

Wszelkie sugestie odnośnie nowych funkcji sterownika są mile widzialne. ;-)



 
 

Admin 
Administrator

Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 83
Skąd: Kraków

Wysłany: 2009-01-21, 21:23   

Witam na forum.

Czy sterownik ma możliwość podłączenia głośnika lub dodatkowego układu który głosowo powiadamiałby pasażerów o piętrze na którym się znajdują?
_________________
Administrator forum
 
 

chonik 
Nowy użytkownik


Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 7

Wysłany: 2009-01-21, 22:51   

Opracowaliśmy urządzenie odtwarzające komunikaty głosowe o pozycji na przystankach oraz szereg komunikatów specjalnych. Całkowita konfiguracja urządzenia odbywa się w sterowniku głównym, więc kiedy zmienimy oznaczenie kodowe danego przystanku, automatycznie zmieni się komunikat.

Dalsze informacje można znaleźć w instrukcji sterownika, aktualizowanej na bieżąco na naszej stronie internetowej w zakładce sterowania.
 
 

Admin 
Administrator

Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 83
Skąd: Kraków

Wysłany: 2009-01-22, 00:03   

chonik napisał/a:
Dalsze informacje można znaleźć w instrukcji sterownika, aktualizowanej na bieżąco na naszej stronie internetowej w zakładce sterowania.


http://lift.pl/LS-2020.pdf

Jest wyjaśnione wiele rzeczy.
 
 

Zepco 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 73

Wysłany: 2009-06-07, 15:10   

Być może inni potwierdzą moje spostrzeżenia, ale jest pewna nieprawidłowość w działaniu sterownika LS2020. Dotyczy ona tylko sterowania w grupie.

W przypadku gdy jeden z dźwigów wchodzi w stan awarii, np. przejeżdża na wyłącznik krańcowy, to drugi dźwig również zostaje unieruchomiony, najczęściej stoi równo na piętrze z otwartymi drzwiami i ma wpisany ten sam kod błędu, co pierwszy dźwig, ale z innym nr piętra.
 
 
 

chonik 
Nowy użytkownik


Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 7

Wysłany: 2009-06-08, 19:49   

Usterka już dawno została poprawiona. Wynikała z błędów transmisji w grupie.

Jeżeli jeszcze występuje, to tylko w jednych z pierwszych sterowników. Proszę zgłaszać problemy do Działu Serwisu, a zostaną one niezwłocznie usunięte.
Ostatnio zmieniony przez chonik 2009-06-08, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Lemos 
Nowy użytkownik

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4

Wysłany: 2009-11-30, 19:50   

Witam,

sterowniczek ten nie jest mi obcy, tak jak jego pierwowzór :) . Tak z ciekawości zapytam planujecie jakiś nowszy model?. Jak dla mnie to system odwzorowania trochę przestarzały jak i DCP by się przydało w końcu Frenic to posiada.

Pozdrawiam
 
 

chonik 
Nowy użytkownik


Firma: Lift Service
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 7

Wysłany: 2010-01-20, 08:57   

System odwzorowania raczej jeszcze długo pozostanie niezmieniony (cena!!!).

Dlaczego DCP? Frenic ma również CANopen i już nad tym pracowaliśmy. Ze względów bezpieczeństwa pozostajemy jednak przy sterowaniu dyskretnym.
 
 

Lemos 
Nowy użytkownik

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4

Wysłany: 2010-01-30, 18:06   

Witam,

dlaczego dcp? mianowicie dla tego, że można zastosować bezpośredni wjazd na przystanek. Szkoda tylko, że frenic ma zaledwie dcp3. Za to Ziehl-Abegg posiada wszystkie 4, oraz ogólnie dla mnie lepszy falowniczek od fuji. Co do odwzorowania to nie przesadzajmy enkodery nie są już takie drogie, do tego odpowiedni pomysł na realizację i mamy ciekawy system odwzorowania z podstawową zaletą - dokładność.

Pisząc pomysł mam na myśli to aby powiedzmy jedna funkcja teach in załatwiała nam naukę całego odwzorowania w szybie oraz krzywych jazdy. Tu właśnie jest przewaga dcp(2,4) nad can, że ostatnie moglibyśmy pominąć.

Kolega wspomniał jeszcze o bezpieczeństwie, przecież sygnał enable nadal by musiał być dyskretny, a wykrycie błędu transmisji itp. musiałoby spowodować zdjęcie tego sygnału. W ten sposób mamy podobny poziom bezpieczeństwa.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak 

SEO Katalog Stron Katalog stron Katalog stron Pliki Cookies Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!

© 2007-2017 Forum Dźwigowe