Forum d德igowe - D德igi, Windy osobowe, towarowe, 真rawie
Dyskusje na temat d德ig闚.

D德igi samochodowe - dzwig 16t kratownica na podwoziu kraza

hans - 2008-08-15, 13:04
Temat postu: dzwig 16t kratownica na podwoziu kraza
Witam

czy dysponuje ktos DTRka lub ma doswiadczenie na dzwigu na podwoziu kraza ? dzwig jest elektryczny ma sporo przelacznikow i podobno moze chodzic bez udzialu silnika spalinowego. licze na pomoc bo ulatwiloby mi to prace na tym sprzecie

gulin - 2008-08-16, 15:59

hans b鎩 sie boga..krata na krazie..to chyba gdzie na placu stoi tylko,co?s逝chaj w grudziadzu sta taki w tartaku,znam operatora..popytam czy co ma jeszcze i dam ci zna..tylko napisz jaka to produkcja tego d篤igu..
hans - 2008-08-17, 00:07

z tego co wyczailem to produkcja bedzie ukrainska bo to dzwig elektryczny do tego ejst agregat po lewej stronie i mozna go z zewnatrz sila zasilac. w poniedzialek porobie fotki. generalnie to chodzi mi o to co trzeba zrobic i co sprawdzic zeby moc odpalic dzwig z sily a druga sprawa mam tam kilka galek w operatorce ktore do niczego mi nie sa poki co potrzebne ale moze by sie przydaly bo jak jechalem ostatnio to mi sie lina z bebna na dziurach powoli odwijala i jak dojechalem to zblocze juz dosc luzno wisialo przy zderzaku

p.s.

to wyglada identycznie jak ten


gulin - 2008-08-17, 20:40

nooo tak my郵a貫m,瞠 to 16tka..tylko tu podwozie jest nowsze..dowiem si co i jak,najlepiej bedzie chyba nr. tel wzi望 od operatora...wy郵 ci na pw..
hans - 2008-08-17, 21:55

OK

jutro postaram sie wrzucic fotki mojego i tych detali ktore interesuja mnie najbardziej, latwiej bedzie sie dogadac :-)





mam juz fotki

http://www.rezacze.pl/hans/kraz/Zdjecie010.jpg

http://www.rezacze.pl/hans/kraz/Zdjecie011.jpg



konkretnie to chodzi mi o wytlumaczenie dzialania tych dwoch pokretel po prawej stronie i druga sprawa jak dziala ogranicznik udzwigu , wzglednie wskaznik obciazenia bo u mnie stoi non stop na 70%

gulin - 2008-09-21, 20:43

pyta貫m go軼ia ale jedyne co si璠owiedzia貫m to ten prze陰cznik po prawej to by g堯wny wy...a na samym 鈔odku on mia kierownice do obrotu(??)..ogranicznik udzwigu by zabudowany na b瑿nie linowym,patrz帷 z ty逝 po prawej stronie..ale nie zna kole zasady dzia豉nia bo by豉 pusta podstawa..ta jego maszyna sta豉 w tartaku i podawa豉 drzewo do traka..tak瞠 doz鏎 w 1954roku chyba ostatni..a gdzie tam u ciebie wyczyta貫m o bartoszaku..on nic nie pomo瞠?my郵 瞠 豉twiej b璠zie ci nam闚i szefa na co takiego pod pretekstem naprawy..w ko鎍u to 400v-nie ma 瘸rt闚..
hans - 2008-09-22, 21:42

bylem u Bartoszaka bo on ten dziwg serwisuje ale oni sie smieja tam z tego zabytku. z ogranicznikiem to mniej wiecej wiem co jest nietak , trzeba srube zymska w ograniczniku skrecic pod okreslonym obciazeniem czyli jednym slowem trzeba go skalibrowac. ogolnie to troche lipa jest bo ostatnio poszly opory na obrocie i jak go bartoszak zrobil to teraz obrot chodzi jeszcze szybciej i przy ruszaniu mocniej szarpie. nawet hamulec obrotu niewiele daje. srednio przyjemne pracowac czyms takim. ale trzeba to przezyc , pozniej bedzie tylko lepiej. :)
gulin - 2008-09-24, 21:52

z obrotem se poradzisz,mialem tak samo w ifce..tam zesp馧 elektryczny(12v)steruje rozdzielaczem hydraulicznym..ruchy na obrocie strasznie musia貫m bardzo mocno wywaza,przyzwyczaisz si do tego,po paru miesi帷ach bedziesz mia p造nny obr鏒..ja nawet hamulec ustawi貫m na brzytew i daj rad..przyzwyczaisz si bardzo szybko..a przez to na 100% hydraulicznym sterowaniu mamy takie precyzyjne ruchy,瞠 szok..
hans - 2009-02-04, 18:46

tylko ze w krazie masz wszystko na silnikach 3-fazowych i wolniej/szybciej realizowane jest za pomoca oporow. nawet jak dasz za duze obroty silnika na agregat to masz za duza sile i szarpie. optymalnie jest ustawic na 380-400V i wtedy hamulce obrotu pozwala na plynne ruszanie. Zasadniczo to juz sie do tego przyzywczailem i nawet mi niezle to wychodzi. jedyny podstawowy mankament tego zurawia to to ze ma tylko 10 metrow kratownicy i niewiele co zrobi. praktycznie duzy widlak wyreczy go

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group