|
Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie Dyskusje na temat dźwigów. |
|
Windy Osobowe - pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service
mendzia1312 - |26 Maj 2011|, o 22:54 Temat postu: pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service Mam problem następujący, ni w ząb nie wiem co zrobić by wyzwolić zjazd awaryjny w tej windzie... i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej. miał ktoś do czynienia z takimi windami??
Post poprawiłem - Admin
faza - |27 Maj 2011|, o 20:22
Co to za typ windy LiftSerwis?Dla mnie winda Lift kojazy sie:kabina a po drugiej stronie liny przeciwwaga,moze byc tez hydrauliczna stempel pod kabina albo z boku.Napisz cos wiecej
Admin - |27 Maj 2011|, o 20:43
Koledze chodziło zapewne o firmę Lift Service.
faza - |28 Maj 2011|, o 17:29
mendzia1312 napisał/a: | i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej. |
Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom
Skipper - |25 Sty 2012|, o 16:32
faza napisał/a: | mendzia1312 napisał/a: | i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej. |
Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom |
Co do pierwszej części wypowiedzi to nie w tych sterownikach tu to tak nie działa.
Co do drugiej części to radzę się najpierw zaznajomić z produktem i potem wypowiadać.
Niezłe sterowanie, chociaż pierwowzór na którym mam wrażenie się opierano czyli LS2 jest o niebo lepszy.
lecz żeby byś obiektywnym to w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku bardzo przyzwoite, dające wiele możliwości konserwatorowi i niezle się z nim komunikujące (pod warunkiem że nie krzyczy CAN 40/1000 ), prawda panie chonik?
Sporo programowalnych funkcji dostępnych z poziomu panelu, bez konieczności posiadania testerów i innych bzdur.
Na pewno lepsze od wszelkich włoskich, greckich czy chiszpańskich wynalazków.
A firmie tylko pozazdrościć dobrej prosperity, chłopaki na hali nie wyrabiają z robotą zresztą tak jak i montaż.
Żeby nie było, nie jestem pracownikiem tej firmy ale sterowanie znam dość dobrze.
Przez lata pracy miałem do czynienia z dziesiątkami typów różnych sterowań więc mogłem sobie wyrobić opinię.
Mało jest tak przyjaznych sterowań z taką paletą możliwości.
|
|