Forum dźwigowe - Dźwigi, Windy osobowe, towarowe, Żurawie
Dyskusje na temat dźwigów.

Windy Osobowe - pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service

mendzia1312 - 2011-05-26, 22:54
Temat postu: pomoc przy zjeździe awaryjnym w osobówkach Lift Service
Mam problem następujący, ni w ząb nie wiem co zrobić by wyzwolić zjazd awaryjny w tej windzie... i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej. miał ktoś do czynienia z takimi windami??

Post poprawiłem - Admin

faza - 2011-05-27, 20:22

Co to za typ windy LiftSerwis?Dla mnie winda Lift kojazy sie:kabina a po drugiej stronie liny przeciwwaga,moze byc tez hydrauliczna stempel pod kabina albo z boku.Napisz cos wiecej ;-)
Admin - 2011-05-27, 20:43

Koledze chodziło zapewne o firmę Lift Service.
faza - 2011-05-28, 17:29

mendzia1312 napisał/a:
i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej.


Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom

Skipper - 2012-01-25, 16:32

faza napisał/a:
mendzia1312 napisał/a:
i czy ona samoczynnie pójdzie się szukać i zaparkuje na parterze czy trzeba ludzi uwalniać z tzw. zjazdu awaryjnego z szafy sterowej.


Jak wiesz ludzi uwalniajac z windy musisz wylacznikiem glownym odciac doplyw napiecia,to jest podstawa!Gdy kabina jest pusta to przeciwwaga ciagnie ja do gory,ale gdy w kabinie sa zamknieci ludzie to winda -czyli kabina moze isc na dol.Niewiem czy w szafie sterowniczej znajduje sie przelacznik jazdy rewizyjnej:gora-dol.Podejrzewam,ze gdy obwod bezpieczenstwa jest zamkniety to winda samoczynnie jazda rewizyjna porusza sie na najblizszy lub najnizej polozony przystanek.Sterownik windy po obejrzeniu ich strony to najprostsza i najtansza wersja sterowania wind,ktorej szanujace sie firmy nie sprzedaja klientom


Co do pierwszej części wypowiedzi to nie w tych sterownikach tu to tak nie działa.

Co do drugiej części to radzę się najpierw zaznajomić z produktem i potem wypowiadać.
Niezłe sterowanie, chociaż pierwowzór na którym mam wrażenie się opierano czyli LS2 jest o niebo lepszy.
lecz żeby byś obiektywnym to w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku bardzo przyzwoite, dające wiele możliwości konserwatorowi i niezle się z nim komunikujące (pod warunkiem że nie krzyczy CAN 40/1000 :mrgreen: ), prawda panie chonik? :mrgreen:
Sporo programowalnych funkcji dostępnych z poziomu panelu, bez konieczności posiadania testerów i innych bzdur.
Na pewno lepsze od wszelkich włoskich, greckich czy chiszpańskich wynalazków.

A firmie tylko pozazdrościć dobrej prosperity, chłopaki na hali nie wyrabiają z robotą zresztą tak jak i montaż.

Żeby nie było, nie jestem pracownikiem tej firmy ale sterowanie znam dość dobrze.
Przez lata pracy miałem do czynienia z dziesiątkami typów różnych sterowań więc mogłem sobie wyrobić opinię.
Mało jest tak przyjaznych sterowań z taką paletą możliwości.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group